Социален експеримент на DEVIN Изворна разкрива героя в насМарката DEVIN Изворна проведе социален експеримент, заснет под формата на филм, който разкрива как ни възприемат нашите най-близки хора днес. Той е ръководен от експерта, психолог и психотерапевт Кремена Станилова. Резултатът е и в основата на новата комуникационна кампания на марката.
В края на юни няколко българи, избрани на случаен принцип, бяха поканени да разкажат повече за себе си и да се опишат с една дума: „Напрегнат“, „Претоварен“, „Обикновен“ и „Герой“. Без да знаят, техните близки също бяха записани как ги описват. Защо? Защото в днешния свят на стрес, информационно претоварване и забързано ежедневие, често се чувстваме на ръба на силите си и рядко гледаме на себе си като на герои. А би трябвало, защото за нашите близки всъщност сме именно това – с нашата любов, грижа и внимание правим техния ден по-добър.

Според Световния доклад на щастието1, българите са най-малко щастливата нация в целия Европейския съюз, а в световен план страната ни се класира на 96-о място от общо 156 държави. Днес, повече от всякога, притиснати от трудностите, които ежедневието ни поднася изникват въпросите: Дали се справям добре? Ще успея ли? Как да бъда най-пълноценен, за да бъдат спокойни и щастливи хората, които обичам? Подценяваме себе си, изпитваме чувство на вина и съмнение в собствените си способности.

„Радвам се, че взех участие в подобен новаторски проект за страната. Видеото улавя реални човешки послания, които изникнаха спонтанно в разговора ми с всеки един от участниците“, споделя психологът Кремена Станилова и добавя – „Чувствителността и добротата наистина подхранват героя в нас. Нека ги проявяваме в себе си и ги забелязваме в другите. Всеки ден!“.
Мисията на DEVIN Изворна е чрез здравословна хидратация да помага на хората да подхранват героя в себе си всеки ден.

Социален експеримент на DEVIN Изворна разкрива героя в нас

Вижте още: