Acronis назначава Steven McChesney за Chief Marketing OfficerВетеранът от индустрията McChesney ще помогне на Acronis със своя богат опит в сферата на маркетинга за повишаване осведомеността относно значението на киберзащитата

Acronis, световен лидер в киберзащитата, обяви назначаването на Steven McChesney за Chief Marketing Officer. Ветеран от индустрията с повече от 30 години опит в технологичния маркетинг, McChesney преди това заемаше лидерски позиции в F5 Networks, Druva и Visio.

В новата си роля McChesney ще помогне на Acronis да продължи да изгражда осведоменост за значението на киберзащитата, като същевременно ще се съсредоточи върху цялостната маркетингова стратегия за швейцарско-сингапурската компания. В момента той е фокусиран върху ускоряването на прехода от класическия към клауд бизнеса и придобиването и предоставянето на възможности за доставчици на услуги. McChesney надгражда успеха на Acronis Cyber Protect, решение за киберзащита на компанията, което предоставя на потребителите уникална, AI-подобрена интеграция за архивиране, анти-малуер и управление на сигурността. То елиминира пропуските в сигурността, които съществуват, и дава възможност на доставчиците на услуги и клиентите да управляват и защитават данните чрез единен интерфейс.

McChesney има богат опит в областта на технологичния маркетинг, продажбите и развитието на бизнеса, а наскоро заемаше позицията Вице-президент по глобален маркетинг в F5 Networks. Преди тази си роля той е бил на различни позиции във F5, Druva и Visio.

Steven McChesney внася силните си лидерски умения и богатия си опит в нашата компания. В тази си роля той ще помогне да разширим глобалното си лидерство в киберзащитата и да изведем маркетинга на Acronis на следващо ниво,” заяви основателят и изпълнителен директор на Acronis Сергей Белоусов.

Опитът на McChesney в традиционния, дигитален и партньорски маркетинг ще подобри драстично ефективността на компанията и ще ускори допълнително развитието на Acronis като водеща световна маркетингова организация.

Очаквам с нетърпение да работя в тясно сътрудничество с екипа на Acronis за разширяването на новата индустриална категория - киберзащитата. Ясно е, че традиционните практики за архивиране вече не са достатъчни, което прави киберзащитата необходима. Като Chief Marketing Officer на Acronis, планирам да развия нивото на знания в индустрията за този революционен подход,” каза McChesney.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...