Publicis Groupe България създаде платформата CMO Insider, в която компаниите могат да намират интересни и полезни анализи на тенденции в маркетинг комуникациите за локалния и международен пазарCMO Insider е нова информативна онлайн платформа на Publicis Groupe България, чрез която компанията представя полезни пазарни тенденции и прогнози в реално време на своите клиенти. Платформата представлява събирателно пространство, в което експерти от различните екипи на Групата споделят своя поглед към водещи теми в сферата на бизнеса и комуникациите в контекста на пандемията от COVID-19 и в периода след нея, когато бизнесите се адаптират към „новото нормално“. 
Съдържанието може да служи за основа на компаниите за взимане на решения при създаване на стратегии и бизнес планове сега и в бъдеще. Селектираните материали и коментари към тях са групирани в няколко категории - бизнес трансформация, потребителско изживяване, тенденции в потребителското поведение, прогнози за бизнеса и потребителите, медийно потребление и глобални тенденции в комуникациите.

Публикуваните материали се обновяват на седмична база и могат да бъдат от полза както на българските, така и на чуждестранни клиенти, тъй като платформата е двуезична. Актуална информация може да се следи след безплатен абонамент за известия на страницата.

CMO Insider е модел за информационно виртуално пространство, създадено от Publicis Groupe, което се използва и адаптира на няколко пазара.
За Publicis Groupe - The Power of One

Publicis Groupe е лидер в комуникациите в глобален план и в България, и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения.

Publicis Groupe България обединява над десет специализирани звена - Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, Digitas, MSL, Publicis Dialog, Brandworks, Crank, Zenith и Starcom, които работят в областта на рекламата, връзките с обществеността, промоционален и събитиен маркетинг, маркетинг към купувача и комуникация на местата на продажба, стратегическо планиране и бизнес дизайн, дигитални маркетингови и бизнес решения, производство на аудиовизуални продукти, медийни стратегии и медийно планиране и купуване.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...