1357634За втори пореден път екипът на Dibla доказа, че наистина „Дизайнът е повече от хората“. Организаторите от платформата за интериорен и продуктов дизайн отново събраха под един покрив 100-те най-успешни родни дизайнери и ги срещнаха с представители на 12 от най-влиятелните фирми в бранша. Единственият по рода си национален форум в рамките на три дни – от 30 март до 1 април, успя да скъси дистанцията между колегите от гилдията и им позволи да общуват пълноценно, свободно да обменят идеи и опит, да скрепяват и създават нови партньорства.

Домакин на събитието беше спа-хотел „Империал“ в гр. Пловдив. За няколко дни луксозният комплекс се превърна в същински оазис на дизайна – фоайето на хотела бе преобразено в изложбено пространство с продукти на фирмите от Годишната партньорска програма на Dibla, а залите приютяваха работни срещи и разговори за бъдещи проекти.

Както етикетът повелява, тържественото откриване на събитието отбеляза собственикът на Dibla – Генчо Гоев, който приветства всички с добре дошли по време на официалната вечеря. Всеки от гостите получи специален комплимент от страна на платформата – дългоочакваното второ издание на луксозния Годишен каталог на Dibla – „Най-доброто от интериорния дизайн през 2016“. Той категорично демонстрира, че само в рамките на година българският дизайн бележи изключителен напредък с още по-смели и новаторски идеи и проекти.

С приятната част по раздаване на подаръци се заеха и фирмите партньори, които бяха подготвили за присъстващите комплекти с мостри и рекламно-информативни каталози.

Dibla Selection бе поредната приятна изненада за вечерта. Със своите възможности за едноизточниково поръчване, автоматично осчетоводяване и облекчена логистика, новоразработеният уеб-базиран продукт на Dibla за споделено пазаруване пести огромно количество време и множество усилия на професионалистите в бранша, както и подобрява възможностите за продажби на фирмите партньори на платформата.

Практично насочен, приложим, богат на информация и безценни съвети – такъв беше ден втори от Design > People. Представителният блок предостави трибуна на компаниите, партниращи си с платформата, от която да запознаят правилните хора – 100-те най-изявени дизайнери в България – със своите ключови изделия и актуални тенденции. Всяка фирма разполагаше с по 20 минути да представи пред публиката особеностите и предимствата на своите най-нови продукти. А Dibla тази година се бяха погрижили полезната
dibla.com НОВИНА Национална платформа за интериорен и продуктов дизайн стр. 2/2 информация да достигне до неограничен брой зрители – всички фирмени представяния се излъчваха онлайн в реално време.

Баущоф + Метал, Валинор, Дием, Джия, Идеал Стандарт, Икор, КарпетМакс, Манифлекс, Паркетсенс, Призма, Салекс и Шнайдер Електрик демонстрираха истински професионализъм и класа, успявайки да привлекат вниманието на публиката, адекватно и стегнато да отговорят на нестихващата вълна от въпроси. Висока оценка получи не само безупречната подготовка на фирмените представители, но и искреното им желание да споделят и помагат – въз основа на личния си опит и дългогодишна практика, те дадоха ценни практически съвети и насоки за дизайнерската общност. Представителният панел прерасна в дискусия, в която дизайнерите също активно се включваха, споделяйки впечатления и давайки обратна връзка за продуктите и технологиите на фирмите производители. А истинската синергия между страните си пролича, когато една от фирмите запозна гостите с три свои водещи нови продукта, разработени изцяло по изисквания и в задоволяване на нуждите на дизайнери от платформата.

Емоциите и разговорите дълго не стихваха, страстите и въодушевлението от новите възможности също. След проточилия се трудов делник, домакините от Dibla поканиха участниците в събитието в специално запазения елитен клуб „Buda’s”.

За наситеността и ентусиазма на забавлението може да се съди освен по снимките на изпълняващите невероятно танци дизайнери и видеата с направо професионалните певчески впечатления на две от колегите, също и по преминалата в обяд „закуска“ в Деня на шегата. Но, съдейки по ентусиазма и творческата енергия по лицата на всички, краят на тазгодишното събитие е само началото... Началото на нови делови и неформални връзки, на нови съвместни проекти, на ново вдъхновение, на нови успехи!

DESIGN>PEOPLE с продължение 

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...