ГОДИШНИ НАГРАДИ НА СПИСАНИЕ BUSINESS LADYНа 8 април 2015 г. ще се проведе четвъртото издание на „ГОДИШНИТЕ НАГРАДИ НА СПИСАНИЕ BUSINESS LADY”. Официалното събитие се организира от единственото по рода си информационно издание с бизнес насоченост и дамска аудитория „Business Lady”. Церемонията ще се състои в „Кемпински хотел Маринела”, гр. София от 19.30 часа (сряда).

Събитието има за цел да отличи и възнагради усилията на българската жена в над 16 категории на обществения живот, сред които Банков мениджмънт, Застрахователен сектор, Политика, Медии, Образование, Здравен мениджмънт, Бранд мениджмънт и др. Наградите на списание Business Lady са продължение на основната мисия на изданието - да подкрепя позициите на дамите в обществото, давайки гласност на техните професионални успехи, качества и постижения.

Партньорите на списание Business Lady в тазгодишната церемония са Business Lady Club, Зонта клуб София, телевизия Bulgaria on air, радио Витоша, информационна агенция ФОКУС, информационна агенция КРОСС, Mail.bg, Radar.bg, b2bMedia, Хайлайф, Bulevard.bg, Svejo.net.
Гостите ще могат да се насладят на уникален по рода си шоу-спектакъл, в изпълнение на Поли Паскова, Христо Косашки и Ансамбъл „Чинари”.

Ще присъстват 250 официални лица, гости и приятели на списанието, които ще се насладят на изтънчена седяща вечеря, докато наблюдават официалното награждаване и незабравимата шоу програма.

За допълнителна информация, моля свържете се с нас на:

+359 886 849 452, Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...