Полска победа беляза и втория етап в Обиколката на БългарияНа 29.07.2020 г. се проведе вторият етап на 67-мата Международна колоездачна обиколка на България с генералното спонсорство на ДЗИ, дружеството с най-дълга история и опит на българския застрахователен пазар. Полякът Патрик Стош (Voster ATS) спечели 131-километровия етап между Пазарджик и Пловдив. Ден по-рано Стош беше втори в първия етап.
Полският колоездач спечели спринт в малка група след много тежък етап с високи температури и средна скорост над 42 км/ч. Втори и трети зад Стош се наредиха Алесандро Барони (Gallina Colosio) и Мигел Анхел Байестерос.

След решение на съдиите полският колоездач получи наказание от 10 секунди за нерегламентирана помощ от техническия автомобил на Voster ATS в последните 10 километра, както и санкция от 50 швейцарски франка. Това прати на първо място в генералното класиране Барони. Той има аванс от две секунди пред Мигел Анхел Байестерос и ще носи жълтата фланелка на ДЗИ по време на третия етап.

Още от началото на етапа тимът на Стош наложи високо темпо при навлизането във височината от първа категория от Дебръщица до язовир Батак. Група от 11 колоездачи натрупа голям аванс, който се оказа достатъчен и до финала.

Лидери в отделните категории са: Давиде Бауче (Gallina Colosio), който печели фланелката за катерачи в Обиколката на България, Пьотр Брожина (Voster ATS) зеленото трико за активност и Алесандро Барони, който води и за бялата фланелка за най-добър до 23 години.

В етапа не стартира състезателят на „Левски-Янтра” Борислав Иванов, а по време на отсечката с контузия в ръката се оттегли Адмир Колашинац.

В четвъртък е третият етап в 67-мата Обиколка на България - 152 километра между Пловдив и Сливен.

Полска победа беляза и втория етап в Обиколката на България

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...