еCommCongressВторото издание на годишния еCommCongress се проведе на 8 и 9 април в Интер Експо Център.

Обединени от страстта към електронната търговия, 19 лектора от 6 държави взеха участие във второто поредно издание на eCommCongress.

Жанет Найденова предостави интересни факти за онлайн потребителите и техните интереси - 32% от потребителите проучват и купуват дрехите си онлайн. През 2017 г. се очаква 43% ръст в електронната търговия, спрямо 2013 г.

Христо Христов – CEO на Netinfo, разказа интересни детайли за видеомаркетинга като се очаква до края на 2018 г. 80% от общия трафик да бъде видеотрафик. Представителят на eCommera – Миряна Маркова, сподели интересни факти за предизвикателството на редизайна и бързината на сайтове и ключовата им роля за клиентите. Стефан Чорбанов и Димитър Димитров от Stenik Group – платинен партньор на eCommCongress, демонстрираха през какви етапи преминава жизненият цикъл на един онлайн магазин и дадоха насоки за възможно най-доброто му развитие.

Маркетинг директорът на Startup Masters – Димитър Савов, очерта фазите на т. нар. потребителско пътуване и разказа детайлно за плана на създаване на публикации. Димитър Димитров – CEO, Inbound.bg, разказа интересни трикове за овладяване на дигитална маркетинг криза, правилните начини за реакция, какво задължително да НЕ правим при възникнала криза.

Специално пристигналите за  конгреса от Дъблин представители на Google – Алекс Божинов и Петър Трендафилов споделиха за тендециите при онлайн потребителите  и създаването на база данни в статистика. Любопитните факти, които всички участници в eCommCongress научиха, бяха свързани с моментите и микро-моментите и какво всъщност представляват те от потребителска гледна точка. Генади Воробьов представи дейността на Netpeak, а Джон Макинтайър, СЕО, ReEngager, запозна присъстващите с положителните ползи от имейл маркетинга и най-важната особеност, за да бъде успешна една имейл маркетинг кампания – персонализацията. Марио Волоз, CEO на Klick-Tipp, се включи в темата, като я доразви и насочи в друга посока – SMS маркетинга и как всъщност за няколко минути е успял да събере над 700 имейла.

еCommCongressПоследният лектор в първия ден на eCommCongress бе Вайда Пакулите, която е Digital маркетинг мениджър в Strands. Тя представи темата за персонализацията – какво представлява, защото е необходима и даде един важен съвет – винаги да се опитват различни модели на работа, защото: „Това, което е работило вчера може да не работи днес, а това, което работи днес, може да не работи утре!”.

За финал на първия от двата събитийни дни бяха изтеглени и печелившите от провелата се в почивките игра със събиране на печати от фирмите изложители. Гостите на събитието спечелиха награди сред които – двудневна екскурзия до о-в Тасос, книги, смарт часовник и др.

Вторият ден на eCommCongress бе посветен на уъркшоповете. Участниците в тях  получиха ценни съвети от Темелко Дечев за иновацията на продукти; за копирайтинга от Любомир Любомиров и  фотографски трикове за онлайн магазини от Неделчо Къдиев и Николай Колев.

Константин Бъчваров, маркетинг мениджър на ozone.bg, даде практически насоки за това как се създават лоялни клиенти на онлайн магазин и посочи работещи практики за превръщането на случайни потребители в лоялни клиенти на бранда. Радослав Крумов, СЕО, Rapido Express & Logistics, дефинира най-важните причини защо е необходимо бизнесът да има добър логистичен партньор и как всъщност да се набави добавена стойност от доставката. Край на вторият ден, както и на цялото събитие, постави Димитър Савов, който по време на уъркшопа си обясни как на практика как се прави анализ на събраните данни и как те могат да носят печалба.

Второто издание на eCommCongress се проведе благодарение на платинения партньор Stenik Group; златния партньор eCommera.

* b2b Media е медиен партньор на събитието.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...