PULSE FITNESS&SPA спечели титлата  “Фитнес на годината 2014”Бяха обявени наградените в първото издание на конкурса „Фитнес център на годината“. Призът „Фитнес център на годината 2014“ получи най-големият фитнес на
Балканите - PULSE Fitness&SPA,а Pulse Fitness Народно Събрание заслужено получи титлата за най-луксозна фитнес зала.

Класацията „Фитнес център на годината“ се провежда за първи път, като амбицията на организаторите е форматът да се разраства и при следващото му провеждане в изборът на най-добрите зали чрез гласуване да участват и клиентите на залите.

Тази година изборът беше направен от петчленно жури, което разгледа и оцени попълнени от самите фитнес центрове въпросници. Апликационни форми за участие бяха изпратени до над 250 зали в страната, а заявилите участие в съревнованието бяха 78. Журито на „Фитнес център на годината 2014“ включваше петима професионалисти в областта на спорта, които бяха разкрити след обявяване на резултатите, за да се избегне всякаква възможност за повлияване на решението:
  • Петър Стойчев, световен и европейски шампион по плуване
  • Питър Петрофф, професионален фитнес консултант от САЩ с близо 30 годишен опит
  • Никола Ночевски, професионален независим фитнес инструктoр
  • Мария Георгиева, представител от Министерство на младежта и спорта
  • Биляна Йотовска, активно спортуваща медийна личност

Идеята на конкурса „Фитнес център на годината“ е да се покаже кои са наистина добрите места за трениране – залите, които са в крак с тенденциите, въвеждат иновации на пазара, водят тренировките си по максилано здравословен и ефективен начин. По този начин организаторите от една страна искат да подкрепят хората, който са се заели с нелеката задача да развиват този бизнес, а от друга - да покажат на потребителите на услугата залите, в които всичко се случва професионално и на ниво.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...