ване на Mercer: Хората в компаниите имат твърде много приоритетни задачиСред основните предизвикателства, за да се случи успешна  трансформация в компаниите, са твърде големия брой приоритетни задачи - това е факт при 47% от служителите, а също и изтощението от липсата на баланс между работата и личния живот, което се случва при 45% от хората.

Данните са част от проучване на Mercer, което бе представено от Татяна Добрева по време на международния форум „Битката за талантите“, организиран от b2b Media. Сред говорителите в панела, посветен на стратегиите за брандинг, бяха още международният преподавател и консултант по организационно развитие Юлиян Йонита, както и д-р Ваня Бабанин.

Изследването разглежда глобалните тенденции в привличането и задържането на таланти. Според него 37% от служителите предпочитат организации, в които намират усещане за смисъл от работата си, а 36% държат на екологията и социалното равенство в компанията. От данните става ясно обаче, че едва 12% от работодателите използват анализи, за да идентифицират неравенство във възнагражденията. Също така за огромна част от служителите от поколението Y (родените между 1981 и 1996) особено ценна придобивка се явява дългосрочното финансово планиране.

Проучване на Mercer: Хората в компаниите имат твърде много приоритетни задачи

Д-р Ваня Бабанин, която е консултант по управление на брандове и репутация, сподели детайли по темите за вътрешната и външната комуникация, промяната в работните процеси в последните две години и новите начини за преодоляване на специфичните проблеми на работното място.

Проучване на Mercer: Хората в компаниите имат твърде много приоритетни задачи
Юлиан Йонита разкри повече за това кои са най-добрите стратегии за обучение и развитие на работното място и как да се осигури допълнителна възможност за учене, особено за служителите, които имат интерес към своето усъвършенстване.

Проучване на Mercer: Хората в компаниите имат твърде много приоритетни задачи

Той сподели и някои полезни връзки за реализиране на обучения в платформата Udemy:
 
 

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...