1377654BGmenu, лидерът в доставките на храна представи ново решение за онлайн поръчка по време на най-влиятелното технологично събитие в Югоизточна Европа - DigitalK. Чатботът, базиран на предефинирана бизнес логика, ще асистира на потребителите да избират и поръчват храна от любимите си ресторанти и през Facebook.

Oчаква се решението да стане достъпно за потребители до края на юни 

Без да излизат от социалната мрежа, с въвеждане на текст в чат приложението, потребителите ще активират бота, който им предлага няколко варианта - да направят нова поръчка, да проследят или да повторят поръчката си. Следващите стъпки са локация на потребителя, избор на тип кухня или ястие, което предпочита да консумира, след което ботът ще изпраща списък с ресторантите в близост до него. След избор на ресторант, ще се визуализира и неговото меню, а поръчката лесно ще се финализира с помощта на бота.
 
„Целта, която си поставяме в BGmenu с внедряването на чатбот технологията, е на потребителя да се предостави личен асистент. Този канал за комуникация може да помогне много за автоматизирането на поръчките. Например, при търсене на ястие от потребителя, чатботът ще го насочва към подобни на неговото търсене предложения. Това ще е бързо и удобно за потребителя. Така се разширява възможността клиентите да могат да правят поръчки от предпочитания канал за комуникация – през сайта, през онлайн чат или през Facebook Messenger”, сподели Зорница Чугреева, изпълнителен директор на BGmenu.
 
BGmenu e първата компания за доставки на храна, която въвежда чатбот за по-добро, по-бързо и модерно обслужване на клиентите, не само в България, но и в региона. В момента, базираните на изкуствен интелект (AI) и предефинирана бизнес логика ботове, се превръщат в предпочитано технологично решение от компаниите за комуникация с потребителите в региона. Ботът е разработен от българската високотехнологична софтуерна компания connecto.ai, която свързва бизнеса с хората чрез разговорни интерфейси с изкуствен интелект, като по този начин се възползва от тенденцията за увеличаваща се мобилна пенетрация и доминантното присъствие на текстовите съобщения, като начин за комуникация между хората.
 
Първоначално чатботът ще бъде интегриран с Facebook Messenger, а след време ще работи и с други аналогични платформи.

Вижте още:

Министерството на иновациите и растежа подпомага бизнеса със 146 млн. леваНа 29-и ноември в София фондация Център за енергийна ефективност „ЕнЕфект“ заедно с общинска...