Брандинг компанията Ентусиазъм става част от групата на The SmartsЕнтусиазъм, най-голямата и награждавана брандинг компания в страната ни, влиза в къщата на The Smarts. Това ще бъде петата агенция в групата, в която вече са рекламната The Smarts, медийнатаIQ media, ПР агенцията Параграф 42 и студиото за видео продукция Shoot. За първи път в България брандинг компания става част от комуникационна група.

С Ентусиазъм, агенциите заедно вече ще могат да предлагат по-богат спектър от комуникационни услуги. Това означава възможност за още по-силно стратегическо изграждане и управление на брандове и техните кампании за настоящи и бъдещи клиенти. Владеенето на този brand experienceщедоведеидо дълбоки ползи за потребителите. 

„С колегите от Ентусиазъм споделяме общи високи професионални стандарти и затова вярвам, че това „добре дошли“ в групата на The Smarts ще даде енергия за развитието на агенциите. И не само това – смятам, че така ще допринесем за това целият комуникационен пазар да бъде по-съвършен. Идеята за стратегическото управление на брандовете излиза все повече на преден план и тази стъпка ще даде нови перспективи“ – каза Радослав Бимбалов, управляващ директор на The Smarts.

„Има ясен световен тренд – компаниите и организациите се фокусират в преживяването с марки, а не конкуренция на ниво продукти, от там идва лоялността на потребителите. В днешно време, иновациите са двудневни новини или са много скъпо струващо удоволствие. А благодарение на дългогодишния ни опит и стратегическия подход, които имаме, българските компании ще имат по-добри възможности за развитие на международните и глобалните пазари – отбеляза Велина Мавродинова, съосновател и творчески директор на Ентусиазъм. 

Ентусиазъм има история от над 15 години и е сред малкото компании в България с ясен фокус върху идентичността и изграждането на работещи марки. Притежава огромен портфейл от бранд идентичности и решения в редица сектори – бързооборотни потребителски стоки, заведения, културни и социални инициативи, финансови институции, неправителствени организации и други.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...